Warsztaty piękna i personal shopping

 

Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu Piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeśli nie znajdziemy go w sobie. Ralph Waldo Emmerson Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotny jest wizerunek zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.  Nie zawsze jednak jesteśmy pewni, czy podążamy we właściwym kierunku. Jeżeli nie masz pewności, czy Twój wygląd mówi o […]

Czytaj więcej...

DRESS CODE – Jak dopracować wygląd w zgodzie z osobowością i wymogami sytuacji?

 

Zapisy prowadzimy pod numerem 728 534 378 (Dominika Grodowska) oraz pod adresem d.grodowska@protocol.pl OPIS SZKOLENIA Często nie jesteśmy zadowoleni z własnego wyglądu, co powoduje niepewność. Poprzez sztukę doboru kolorów, krojów i dodatków w zdecydowany sposób możemy udoskonalić nasz wygląd, uzyskać harmonii i wypracować swój własny styl w zgodzie z wykonywaną działalnością, osobowością i typem urody. […]

Czytaj więcej...

LIDER ZESPOŁU, CZYLI NOWOCZESNY MENEDŻER

 

Podczas szkolenia uczestnicy zdobywają i udoskonalają umiejętność łączenia ról lidera i współczesnego menedżera, który potrafi zbudować zespół nastawiony na współpracę. Ponadto celem szkolenia jest udoskonalenie komunikacji w zespole, radzenie sobie z konfliktem oraz emocjami pracowników podczas trudnych rozmów. TEMATY: Rola lidera w organizacji (znaczenie świadomości tożsamości zespołu dla wzajemnego wsparcia, przepływu niezbędnych informacji dla osiągania wspólnych […]

Czytaj więcej...

BUDOWANIE ZESPOŁU

 

Celem szkolenia jest umiejętność tworzenia zespołu nastawionego na współpracę, udoskonalenie komunikacji, przepływu informacji oraz budowanie zaufania. TEMATY: Komunikacja Wielopłaszczyznowe myślenie Znaczenie kontekstu we wzajemnym zrozumieniu Kanały przekazu informacji – spójność w budowaniu wiarygodności Wartości organizacji (rozwój, partnerstwo, odwaga) i wartości osobiste Błędy/stopery językowe – dążenie do jasnego przekazu(dostosowanie komunikatów do odbiorcy) Intonacja i mowa ciała […]

Czytaj więcej...

Memo Writing

 

Korespondencja służbowa jest mało lubianą formą komunikacji, ponieważ nie uzyskujemy natychmiast informacji zwrotnej. Poza tym list/memo jest trwałym dokumentem. Po wysłaniu niczego już nie możemy zmienić. A każda korespondencja jest odbiciem lustrzanym nadawcy… Cel szkolenia Poznanie formy memorandum (układ i styl) Umiejętność formułowania treści memorandum Unikanie błędów Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość pisania służbowej korespondencji […]

Czytaj więcej...

Etykieta biznesu

 

Znajomość etykiety ułatwia zdobycie awansu, pozwala wyróżnić się spośród konkurencji, która jest nie mniej przygotowana technicznie i której oferta może być zbliżona. Etykieta biznesu daje przewagę i dodaje pewności siebie oraz pozwala cieszyć się autorytetem.

Czytaj więcej...

Protokół dyplomatyczny

 

W obecnym świecie jesteśmy świadkami gwałtownie rozwijającej się ekonomii globalnej. Aby odnieść sukces na arenie międzynarodowej, osoby zarządzające muszą być świadome różnic kulturowych oraz zasad protokołu dyplomatycznego, obowiązującego w kontaktach na całym świecie. Wchodząc w relacje z przedstawicielami światowego biznesu, dążąc do ustanowienia wzajemnie korzystnych stosunków, znajomość protokołu dyplomatycznego jest nieodzownym narzędziem, które pozwoli podczas prowadzenia ważnych rozmów skoncentrować się […]

Czytaj więcej...

Sztuka wystąpień publicznych

 

Zapraszamy na otwarte oraz zamknięte szkolenia z wystąpień publicznych. Z badań przeprowadzonych przez amerykańską prezenterkę wynika, że upodobania publiczności na całym świecie są podobne. Publiczność wybaczy mówcom i prezenterom prawie wszystko oprócz nudy. Cele szkolenia Jak zdobyć uwagę publiczności i  utrzymać zainteresowanie do końca prezentacji Jak być przekonującym Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach, co zrobić z tremą Opanowanie głosu […]

Czytaj więcej...

Etykieta biznesu dla asystentek

 

Szkolenie otwarte on-line najbliższe terminy: 11, 12 lutego, 15,16 lutego, 17,18 lutego Zapisy pod numerem +48 728 534 378 (Dominika Grodowska) lub pod adresem protocol@protocol.pl Cel szkolenia Poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic Poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych Organizacja przyjęć z udziałem klientów, gości honorowych Organizacja pracy biura Zdobycie umiejętności […]

Czytaj więcej...

Korespondencja służbowa – jak napisać list służbowy w zgodzie z zasadami

 

Korespondencja służbowa jest mało lubianą formą komunikacji, ponieważ nie uzyskujemy natychmiast informacji zwrotnej. Poza tym list jest trwałym dokumentem. Po wysłaniu niczego już nie możemy zmienić. A każda korespondencja jest odbiciem lustrzanym nadawcy? Cel szkolenia Poznanie formy listu służbowego (układ) Umiejętność formułowania treści Poznanie zwrotów grzecznościowych i tytułów Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość pisania służbowej korespondencji i unikania […]

Czytaj więcej...

Sztuka wystąpień – warsztaty aktorskie

 

Prezenterzy, wykładowcy, mówcy – mają szeroką wiedzę na temat sztuki wystąpień, ale nie są w stanie jej wykorzystać? Szkolenie prowadzone przy współudziale aktora lub reżysera. Cele szkolenia Umiejętność wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce Nabranie swobody na scenie Wypracowanie własnego stylu Tematy Opanowanie mowy ciała i intonacji Praca nad głosem ? wydobywanie pełni głosu Wizualizacje innych rzeczywistości i koncentracja Pobudzanie wyobraźni Ćwiczenia […]

Czytaj więcej...

Zachowanie przed kamerą

 

Coraz częściej menedżerowie spotykają się z koniecznością udzielania wywiadów, wystąpień przed kamerą, co budzi ich lęk i paraliżuje myśli. Media natomiast są najlepszym narzędziem dla kreowania wizerunku firmy, co można w pełni wykorzystać, zdobywszy niezbędne umiejętności. Cel szkolenia Zdobycie swobody bycia przed kamerą Autorytet przy udzielaniu wywiadów Umiejętność przekonania do własnej koncepcji Jak się ?nie dać? dziennikarzom Efekt […]

Czytaj więcej...

Sztuka prezentacji i argumentacji

 

Jak przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie lub prezentację, aby przekonać audytorium, jak zdobyć i utrzymać zainteresowanie audytorium. Z badań przeprowadzonych przez amerykańską prezenterkę wynika, że upodobania publiczności na całym świecie są podobne. Publiczność wybaczy mówcom i prezenterom prawie wszystko oprócz nudy. Szkolenie prowadzone przy współudziale aktora lub reżysera. Cele szkolenia Jak zdobyć uwagę publiczności i  utrzymać zainteresowanie do końca prezentacji. […]

Czytaj więcej...

Komunikacja z trudnym klientem

 

Jak sobie radzić w sytuacjach budzących emocje. Cel szkolenia Poznanie zasad zachowania przy reklamacji Eliminowanie błędów w rozmowach telefonicznych Umiejętność oceny zachowania Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość rozwiązywania problemów klienta na zasadzie win-win. Tematy Co to jest konflikt Zasady rozwiązywania konfliktu Wprowadzenie do Analiz Transakcyjnych, czyli zrozumienie dynamiki relacji pomiędzy dwoma osobami w sytuacji emocjonalnie trudne Gry psychologiczne – […]

Czytaj więcej...

Zasady skutecznego działania

 

Szkolenie “Zasady skutecznego działania” ukierunkowane jest na zmianę mentalności Uczestników, na budowanie nastawienia na zmiany we własnym życiu. Szkolenie doskonali komunikację w zespole oraz wzmacnia identyfikację pracowników z firmą. Wielkie znaczenie przywiązywane jest także do tworzenia postaw współpracy i współdziałania w zespole z uwzględnieniem wizji i misji firmy oraz z uwzględnieniem indywidualnych cech jednostek. Cele szkolenia Poznanie zasad skutecznego działania. Umiejętność tworzenia własnej misji oraz […]

Czytaj więcej...

Różnice kulturowe

 

Przygotowanie do kontaktów międzynarodowych. Zasada dostosowania jako główna zasada protokołu dyplomatycznego w kontaktach międzynarodowych. Wielopoziomowy charakter rozumienia. Hierarchia wartości właściwa danej kulturze. Świadomość różnic kulturowych. Style komunikacji, zwyczaje regionalne. Komunikacja niewerbalna: strefy w kontaktach, profesjonalna autoprezentacja, typy uścisków dłoni i ich znaczenie, rodzaje kontaktu wzrokowego, gesty obraźliwe w innych krajach itp. Podział kultur według T. Hall?a na wysoko- i niskokontekstowe. Czas […]

Czytaj więcej...

Rozwiązywanie konfliktów

 

Cel szkolenia Poznanie zasad zachowania w sytuacjach konfliktowych. Rozpoznawanie gier emocjonalnych. Umiejętność wychodzenia z sytuacji konfliktowej. Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość rozwiązywania problemów klienta wewnętrznego i zewnętrznego na zasadzie win-win. Tematy Co to jest konflikt. Zasady rozwiązywania konfliktu. Wprowadzenie do Analiz Transakcyjnych, czyli zrozumienie dynamiki relacji pomiędzy dwoma osobami w sytuacji emocjonalnie trudnej. Gry psychologiczne – przegląd i analiza gier proponowanych […]

Czytaj więcej...

Profesjonalna autoprezentacja

 

Cel szkolenia Jak zbudować profesjonalną autoprezentację. Jak zdobyć autorytet i pewność siebie. Jak być przekonującym. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach. Efekt Uczestnicy zdobywają większą pewność siebie podczas spotkań, rekrutacji. Wzbudzają większy autorytet i zaufanie. Tematy Cechy najlepszego mówcy/ cechy najlepszego pracownika/kandydata. Elementy negatywne wizerunku i jak z nimi walczyć. Przygotowanie przemówienia/prezentacji od momentu “pustki w głowie” do ostatecznego kształtu. Scenariusz przemówienia/prezentacji. […]

Czytaj więcej...

Negocjacje międzynarodowe – jak wygrać i dać poczucie wygranej

 

Niewiarygodne wydają się rezultaty w negocjacjach, w których obie strony są przegrane. Jednak przy braku wiedzy i umiejętności z zakresu negocjacji. Jest to możliwe i nawet częste, co potwierdzają liczne przykłady ze świata biznesu i polityki. Przy pewnych umiejętnościach natomiast, można nie tylko uniknąć wspólnej porażki czy swojej porażki, ale można uzyskać taki rezultat, który będzie sukcesem dla obu stron. Jest […]

Czytaj więcej...