DRESS CODE i wizerunek

 

Szkolenie – jak poprawić swój wizerunek, zaprezentować się z pewnością siebie i zdobyć autorytet. DATA:  Do uzgodnienia z Klientem CELE: Łatwość dobierania odpowiedniej garderoby Umiejętność podkreślenia urody i tuszowania niedostatków Poznanie zasad dress code’u Wykreowanie indywidualnego stylu Doskonalenie wizerunku Tematy Wygląd w zgodzie z osobowością Budowanie autorytetu poprzez wizerunek Wizerunek wzbudzający zaufanie Zasady doboru stroju […]

Czytaj więcej...

BUDOWANIE ZESPOŁU

 

Celem szkolenia jest umiejętność tworzenia zespołu nastawionego na współpracę, udoskonalenie komunikacji, przepływu informacji oraz budowanie zaufania. TEMATY: Komunikacja Wielopłaszczyznowe myślenie Znaczenie kontekstu we wzajemnym zrozumieniu Kanały przekazu informacji – spójność w budowaniu wiarygodności Wartości organizacji (rozwój, partnerstwo, odwaga) i wartości osobiste Błędy/stopery językowe – dążenie do jasnego przekazu(dostosowanie komunikatów do odbiorcy) Intonacja i mowa ciała […]

Czytaj więcej...

Memo Writing

 

Korespondencja służbowa jest mało lubianą formą komunikacji, ponieważ nie uzyskujemy natychmiast informacji zwrotnej. Poza tym list/memo jest trwałym dokumentem. Po wysłaniu niczego już nie możemy zmienić. A każda korespondencja jest odbiciem lustrzanym nadawcy… Cel szkolenia Poznanie formy memorandum (układ i styl) Umiejętność formułowania treści memorandum Unikanie błędów Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość pisania służbowej korespondencji […]

Czytaj więcej...
Savoir-vivre w biznesie

Szkolenie “Savoir-vivre w biznesie i wizerunek”

 

Znajomość etykiety ułatwia zdobycie awansu, pozwala wyróżnić się spośród konkurencji, która jest nie mniej przygotowana technicznie i której oferta może być zbliżona. Savoir-vivre w biznesie daje przewagę i dodaje pewności siebie oraz pozwala cieszyć się autorytetem.

Czytaj więcej...
Protokół dyplomatyczny

Protokół dyplomatyczny i savoir-vivre

 

W obecnym świecie jesteśmy świadkami gwałtownie rozwijającej się ekonomii globalnej. Aby odnieść sukces na arenie międzynarodowej, osoby zarządzające muszą być świadome różnic kulturowych oraz zasad protokołu dyplomatycznego i savoir-vivre’u biznesowego, obowiązującego w kontaktach na całym świecie. Wchodząc w relacje z przedstawicielami światowego biznesu, dążąc do ustanowienia wzajemnie korzystnych stosunków, znajomość protokołu dyplomatycznego jest nieodzownym narzędziem, […]

Czytaj więcej...
Sztuka wystąpień publicznych.

Sztuka wystąpień publicznych

 

Zapraszamy do udziału w szkoleniu Sztuka wystąpień publicznych. Z badań przeprowadzonych przez amerykańską prezenterkę wynika, że upodobania publiczności na całym świecie są podobne. Publiczność wybaczy mówcom i prezenterom prawie wszystko oprócz nudy. Na szkoleniu dowiesz się: Jak zdobyć uwagę publiczności i  utrzymać zainteresowanie do końca prezentacji Jak być przekonującym Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach, co zrobić z tremą Opanowanie […]

Czytaj więcej...

Etykieta biznesu dla asystentek

 

Cel szkolenia Poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic Poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych Organizacja przyjęć z udziałem klientów, gości honorowych Organizacja pracy biura Zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju dla zdobycia autorytetu) Korzyści dla uczestników Wzrost kompetencji w zakresie budowania wizerunku osobistego i wizerunku reprezentowanej […]

Czytaj więcej...

Korespondencja służbowa – jak napisać list służbowy w zgodzie z zasadami

 

Korespondencja służbowa jest mało lubianą formą komunikacji, ponieważ nie uzyskujemy natychmiast informacji zwrotnej. Poza tym list jest trwałym dokumentem. Po wysłaniu niczego już nie możemy zmienić. A każda korespondencja jest odbiciem lustrzanym nadawcy? Cel szkolenia Poznanie formy listu służbowego (układ) Umiejętność formułowania treści Poznanie zwrotów grzecznościowych i tytułów Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość pisania służbowej korespondencji i unikania […]

Czytaj więcej...

Zachowanie przed kamerą

 

Coraz częściej menedżerowie spotykają się z koniecznością udzielania wywiadów, wystąpień przed kamerą, co budzi ich lęk i paraliżuje myśli. Media natomiast są najlepszym narzędziem dla kreowania wizerunku firmy, co można w pełni wykorzystać, zdobywszy niezbędne umiejętności. Cel szkolenia Zdobycie swobody bycia przed kamerą Autorytet przy udzielaniu wywiadów Umiejętność przekonania do własnej koncepcji Jak się ?nie dać? dziennikarzom Efekt […]

Czytaj więcej...

Sztuka prezentacji i argumentacji

 

Jak przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie lub prezentację, aby przekonać audytorium, jak zdobyć i utrzymać zainteresowanie audytorium. Z badań przeprowadzonych przez amerykańską prezenterkę wynika, że upodobania publiczności na całym świecie są podobne. Publiczność wybaczy mówcom i prezenterom prawie wszystko oprócz nudy. Szkolenie prowadzone przy współudziale aktora lub reżysera. Cele szkolenia Jak zdobyć uwagę publiczności i  utrzymać zainteresowanie do końca prezentacji. […]

Czytaj więcej...

Komunikacja z trudnym klientem

 

Jak sobie radzić w sytuacjach budzących emocje. Cel szkolenia Poznanie zasad zachowania przy reklamacji Eliminowanie błędów w rozmowach telefonicznych Umiejętność oceny zachowania Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość rozwiązywania problemów klienta na zasadzie win-win. Tematy Co to jest konflikt Zasady rozwiązywania konfliktu Wprowadzenie do Analiz Transakcyjnych, czyli zrozumienie dynamiki relacji pomiędzy dwoma osobami w sytuacji emocjonalnie trudne Gry psychologiczne – […]

Czytaj więcej...
Różnice kulturowe Szkolenie

Różnice kulturowe

 

Przygotowanie do kontaktów międzynarodowych. Zasada dostosowania jako główna zasada protokołu dyplomatycznego w kontaktach międzynarodowych. Wielopoziomowy charakter rozumienia. Hierarchia wartości właściwa danej kulturze. Świadomość różnic kulturowych. Style komunikacji, zwyczaje regionalne. Komunikacja niewerbalna: strefy w kontaktach, profesjonalna autoprezentacja, typy uścisków dłoni i ich znaczenie, rodzaje kontaktu wzrokowego, gesty obraźliwe w innych krajach itp. Podział kultur według T. Hall?a na wysoko- i niskokontekstowe. Czas […]

Czytaj więcej...

Rozwiązywanie konfliktów

 

Cel szkolenia Poznanie zasad zachowania w sytuacjach konfliktowych. Rozpoznawanie gier emocjonalnych. Umiejętność wychodzenia z sytuacji konfliktowej. Efekt Uczestnicy zdobywają większą łatwość rozwiązywania problemów klienta wewnętrznego i zewnętrznego na zasadzie win-win. Tematy Co to jest konflikt. Zasady rozwiązywania konfliktu. Wprowadzenie do Analiz Transakcyjnych, czyli zrozumienie dynamiki relacji pomiędzy dwoma osobami w sytuacji emocjonalnie trudnej. Gry psychologiczne – przegląd i analiza gier proponowanych […]

Czytaj więcej...

Profesjonalna autoprezentacja

 

Cel szkolenia Jak zbudować profesjonalną autoprezentację. Jak zdobyć autorytet i pewność siebie. Jak być przekonującym. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach. Efekt Uczestnicy zdobywają większą pewność siebie podczas spotkań, rekrutacji. Wzbudzają większy autorytet i zaufanie. Tematy Cechy najlepszego mówcy/ cechy najlepszego pracownika/kandydata. Elementy negatywne wizerunku i jak z nimi walczyć. Przygotowanie przemówienia/prezentacji od momentu “pustki w głowie” do ostatecznego kształtu. Scenariusz przemówienia/prezentacji. […]

Czytaj więcej...